• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Deklaration 2019

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 673
Mottagna reaktioner
837
Poäng
747
Eller så blir den som ska hämta sittande en dag utanför min port för att jag aldrig är hemma :D Kan få extrapass med kortvarsel. Det som tar emot med Tradera är att man måste väga allting och skaffa emballage och räkna hur mkt portot kommer att bli... puh... blir svettig bara jag tänker på det! Så ni förstår att jag inte kommer till skott. Hmmmm....

Det är bara att ta 25 kr eller nåt i porto, så märker du när du har sålt några prylar om det går ihop eller om du behöver höja lite. Det finns ingen köpare som kollar upp vad du verkligen har betalat, men skulle någon mot förmodan göra det och upptäcka att han har betalat "för mycket" så är det väl inget som säger att man inte kan ta ut för emballage etc. Jag har sålt hundratals prylar på Tradera, har aldrig vägt något.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 580
Mottagna reaktioner
7 015
Poäng
4 807
Det är bara att ta 25 kr eller nåt i porto, så märker du när du har sålt några prylar om det går ihop eller om du behöver höja lite. Det finns ingen köpare som kollar upp vad du verkligen har betalat, men skulle någon mot förmodan göra det och upptäcka att han har betalat "för mycket" så är det väl inget som säger att man inte kan ta ut för emballage etc. Jag har sålt hundratals prylar på Tradera, har aldrig vägt något.
Förstår din poäng, tack för tipset men tänkte att jag skulle ta den faktiska fraktkostnaden för det blir inte så kul att sälja ngt för 15 kr och gå minus. Då lämnar jag hellre allting till Myrorna och sparar tid.
 

Fozy

Viktig medlem
Poäng: 31
Blev medlem
8 Mars 2019
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
8
Poäng
31
Ni som fått slutbesked är er inkomst uppdaterad på min uc?
Uppdateras den i samband med att man får sitt slutskattebesked på kivra eller hur fungerar det?
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Ni som fått slutbesked är er inkomst uppdaterad på min uc?
Uppdateras den i samband med att man får sitt slutskattebesked på kivra eller hur fungerar det?

Det uppdateras för några dagar sedan på uc
 

Fozy

Viktig medlem
Poäng: 31
Blev medlem
8 Mars 2019
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
8
Poäng
31
Det uppdateras för några dagar sedan på uc
Tack för svar, får inte mitt skattebesked förns i augusti men ska ta samlingslån samma dag som det uppdateras på uc då jag i nuläget jobbar med att få bort alla krediter och säga upp dessa men dessvärre blir det smslån sålänge för att få bästa möjliga score
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Tack för svar, får inte mitt skattebesked förns i augusti men ska ta samlingslån samma dag som det uppdateras på uc då jag i nuläget jobbar med att få bort alla krediter och säga upp dessa men dessvärre blir det smslån sålänge för att få bästa möjliga score

Lycka till Fozy
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp